18 juli 2013

California dreaming

Dance



 
Whaaaaaa! Nu är det inte månader, veckor eller dagar kvar. Jag räknade timmarna i måndags tills planet skulle går och nu kan jag knappt fatta det. JAG ÄR I LOS ANGELES!!! Lola och jag flög från Arlanda på eftermiddagen i måndags och senare på kvällen mellanlandade vi i New York för att tidigt nästa morgon ta flyget till L.A. På den tid hann vi att förvirra oss bort på JFK, ta in på ett hotell för 3h sömn och dygna svensk tid. När vi kom till L.A igår var klockan bara 10.00 och efter en 15h lång flygtur tog vi taxi ut till lägenheten, packade upp och for ut att storhandla samt bekanta oss lite med kvarteret. Snacka om att både kroppen och huvudet var helt färdigt senare på kvällen. Nu bhöver jag gå och lägga mig efter en lång dag idag också, skriver så fort jag kan igen! 

 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress