24 juli 2013

Santa Monica

Travel

 


 
Det har redan gått en vecka sen vi landade i Los Angeles. De första klasserna tog vi redan på onsdagen och jag har tagit klass varje dag sen dess. I lördags tog vi dock en dag ledig för att ta bussen till Santa Monica Beach. Stranden tog aldrig slut! Det är palmer överallt, himlen är klarblå och det är stekhett här dagligen. Vi har samtidigt haft lite otur med riktigt kalla kvällar så jag har varit lite missnöjd över min packning, vilket dock i sin tur ha resulterat i shoppning. På Third Street Promenade, vid Santa Monica, bjöds det på mycket shopping för både mig och Lola så det går ingen nöd på oss två. Efter att idag kört två hiphop klasser och en jazz ska vi imorgon hänga vid vår pool och tvätta. Jag ser framemot att få lite färg och baaaaada! 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress