20 augusti 2015

Ready... and GO!

General

 
 
 
Nu är det väl ändå dags att återgå till verkligheten. Jag har levt på minnen från resan och på en sommar som kom till Svergie lagom när vi kom tillbaka. Vi har varit hemma i snart två veckor men ändå har jag skjutit upp att sätta mig här. Jag har haft en helt GALEN SOMMAR alltså, vi har varit ute och rest i tre veckor! Sommaren har balnd annat spenderats i ett hektiskt och fartfyllt Bangkok, i Kuala Lumpur med feststämning och shoppning, på en paradis ö utanför Malaysia, i ett häpnasväckande Singapore, flera sensommarkvällar i Stockholm och lediga dagar på stranden. Jag är så nöjd med allting och nu ser jag ramemot att visa er massvis med bilder men framför ser jag framemot en höst, full med planer och förväntingar. Jag måste ändå säga, att det är kul att vara tillbaka! 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress