17 december 2015

Thursday Morning

General






 Shoes, Sexty Seven / 
 
Goooodmorgon! Jag har en ledig och härlig torsdagförmiddag framför mig. Jag har precis tränat och ska strax sätta mig och slå in lite paket. Julen närmar sig verkligen med stormsteg. Igår gjorde jag min sista arbetsdag innan vi åker till Kalmar på lördag. Efter jobbet igår mötte jag upp Mattias för middag, vi åt på Kalori och måste säga att det var väldigt gott. Själva konceptet, att ingen måltid ska vara över 500 kalori tillför ju också både nytta med nöje! Senare träffade jag Caroline B för ett glas vin. Så himla roligt att ses igen för att det alltid bara bubbla om samtalsämnen lika oviktiga som viktiga. 
 
Ikväll står jag på scen på Café Opera. Dirty Christmas är inne på sin sista vecka och ikväll ska jag njuta och bara underhålla så mycket jag kan! 

 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress