29 september 2015

Perhentian

Travel

 





 
Nu har jag äntligen kommmit till alla vackra bilder från Perhentian och jag sitter och redigerar en massa. Gud vilket paradis vi kom till! Mattias och jag trodde nästan inte våra ögon när vi steg av båten och möttes av den fantastiska miljön. En klarblå himmel, lång sandstrand och härliga avkopplande dagar i solstolen. Det var lite skillnad på temperatur idag när jag hoppade på cykeln till jobbet i klänning, barbent. Jag vill liksom inte ge upp sensommaren.. Att kalendern i övermorgon slår om till oktober är ju väldigt oklart. Vart tog september vägen? 
 
Det måste ha varit en fin kärleksförklaring jag gjorde till Mattias igår ;) Ni var nämligen väldigt många som kom och besökte, välkomna! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress