27 april 2016

ZX 700

My Looks


Sneak Peek from Wynwood art District photo shoot. 
 
Hallå där! Idag tog jag mig en härlig sovmorgon, kände att jag var värd det och det finns ju ingenting bättre än att ligga och dra sig i sängen. Jag har rivstartat veckan med så mycket dans och träning att min kropp hoppar av lycka. Jag har varit och tagit balettklass för Eytan på morgonen. Han undervisar ettorna på Balettakademien nu och som jag har saknat hans klasser. Det tar flera år att förstå och jobba rätt men jäklar vad skönt det är när kroppen faktiskt arbetar stenhårt men är avslappnad och fri. I måndagskväll dansade jag jazz för Kenny i tre timmar och fick träna både teknik och koreografi. På dagarna har även Chris haft jazz och jag ska strax göra mig iordning för att cykla bort till hans sista klass. Full fart och jag älskar det. Jag längar också till jag får visa hela fotograferingen vi gjorde i Wynwood art District, Miami. Förhoppningsvis kommer den i eftermiddag! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress