29 augusti 2016

LEVI STRAUSS & CO

My Looks

 
 
 
 




 
 Top, Dagmar / Jacket, H&M / Jeans, Levi's / Heels, Nelly / Bag, Charles & Keith / 
 .
NU har hösten börjat på riktigt. Idag drog den dagliga träningen igång på Balettakademien igen efter sommaruppehåll och Malaya startar igång den här terminen. Yeeeeh! Nu har vi två veckors jazzglädje, teknik och kondition att vänta. Idag gjorde vi den längsta koreografin eveeer, haha det var inte mycket jag kom ihåg och jag ser framemot imorgon för en ny chans ;) På tal om något helt annat så kan Levi's nya modell Wedgie vara det bästa som hänt mig. Lite vintage feeling över dem och loose fit vid knäna. Jag som annars inte bär jeans särskilt ofta har gärna dragit på mig dessa vid flera tillfällen i somras! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress