31 augusti 2016

Summer vibes

General

 Bikini, Gina Tricot / Shorts och keps, H&M / 
 
Efter förra veckan är jag helt okej med att det börjar bli lite kyligare i luften faktiskt. Jag menar, vem hade trott att vi skulle få sommar igen!!! Jag hade nästan börjat acceptera att det blivit höst men så helt plötsligt kom värmen och jag gick runt i bikini mest hela dagarna. Jag var i ett soligt Vasapark och läste ut min bok, badade och solade med Elin på Hornsbergs strand och hade en heldag på Vanadisbadet där jag badade i pool och låg och solade på trädäck. Alltås hur underbart? Nu har jag fått min dos och något brunlätt hy ;) Nu är jag bra redo att byta ut bikini till stickade tröjor, långa kappor och schyssta klackar. Det finns ingen årstid som är så snygg som hösten! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress