28 december 2016

Videkissar

Interior

 
Wow vilken annandag vi fick! Shoppningsugna kunder och stojig dag från morgon till kväll. Jag var på benen vid 05.30 och inte hemma förrän 17.30 på kvällen. Vi ska bara inte tala om vilken migrän jag hade när jag väl kom hem. Det var bara att gå och lägga sig men efter en timmes sömn var jag människa igen. Bortsätt från det älskar jag hektiska dagar på jobbet och timmarna bara flyger förbi. 
 
Julen har varit annat än hektisk och jag har fyllts på med så mycket energi från hela familjen. Det har verkligen varit underbart att få vara hemma en längre period. I vår lägenhet är julen inte över än och jag trivs bland barr, videkissar och ljus. Ena fönstret i burspråket blev så fint med lite grönt och mässingskrukan från Skultuna var som pricken över i:et till det svarta. Ljusstakarna de kommer lite överraskande från Lagerhaus men de gör verkligen susen. De får inreda fönstret en bra tid framöver! 
 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress