26 februari 2016

Colorful Living II

My Looks








 
 / Kavaj, H&M / Topp, Rodebjer / Shorts, Rodebjer / Skor, Sixty Seven / Väska, Whyred / 
  
Jag tog mig precis ett glas vin i handen och har slagit mig ner i soffan! Jag har haft en helt ledig dag och en sån skön fredagskänsla i kroppen. Jag älskar att träna men vilodagar är fantastiska de också. Jag var på lunch med Soffan tidigare idag och gjort lite ärenden på stan efteråt. VI åt en så himla god sallad på Koloni och jag fick ta mig en titt i Ralph Lauren butiken Sofia jobbar i. Ikväll tänkte Mattias och jag äta sushi och kolla på någon bra film, någon som har något bra tips? Det ska bli skönt att bara få krypa upp tillsammans och koppla av! 
 
Det var något särskilt att åka iväg mitt i vinter och få möta solen igen. Vi bara stannade upp när vi kom ut i Orlando och undrade varför vi helt plötsligt blev så himla upprymda och lite sådär extra glada. D-vitaminer gör så mycket för kroppen och sinnet att det är makalöst att jag fortfrande bor kvar i Sverige, haha. Fast att vi nästan precis kom hem längtar jag redan tills nästa gång vi åker iväg! 
 

 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress