25 februari 2016

Colorful Living

Dance My Looks

Herregud vilka dagar. Min träningsvärk är inte av denna värld men det kommer vi till. Igår träffade jag min fina vän (och kusin) Cissi efter huuuur länge sen som helst. Det var på tiden att vi sågs och hon gjorde mig verkligen så glad! Det var bortom alla sociala medier, unnande oss varandras sällskap och det har aldrig känts så bra och viktigt att ses som då.


På kvällen tränande jag i tre timmar konstant. Milena fortsatte på koreografin sen förra veckan och vilken magisk energi hela klassen fick. Jag är så tacksam och taggad att få dansa med så bra dansare men också sjukt driven och ihärdig. Jag blir så inspirerad och kan inte hejda mig att vilja bli ännu bättre! Efteråt tog Amir över och lät oss dansa av ren glädje. Sjukaste klassen som var både ett konditionspass men också en stor broadway show. Det showades loss vill jag lova ;) Jag har också dansat för Matilda och Chris i veckan som körde en collabklass. ALLSÅ. Vi körde till en av Rihannas nya låt och det är så exakt, musikaliskt och detaljerat att min hjärna sprängs men så vannsinigt roligt. Det har också varit min första klass med Aline och det lär inte bli den sista. 

Jag är så sjukt taggad på allting just nu. Imorgon är det fredag och jag hälsar lite ledigt och helg välkommen. Tänkte unna mig lite pojk och flickväns-häng också, för som ni förstår har det inte funnits så mycket tid för det den här veckan :) 


 

Anonym

Var har du köpt dina solglasögon? Sjukt snygga! Gillar din blogg skarpt.

Svar: Solglasögonen kommer från en liten affär i L.A faktiskt. Kanske går att hitta på nätet?! Vad roligt att du gillar bloggen, tack det gör mig glad :)
Louise Hesselring

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress