21 juni 2016

Trash Jeans

My Looks



 
Coat, Mes dames / Shirt, Gestuz / Jeans, Vintage / Hat, H&M / Bag, Charles and Keith / 
 
Det känns inte som jag har varit ledig någonting de senaste veckorna. Jag börjar känna av det i kroppen av en lätt förkylning som aldrig vill ge med sig men varken huvudet eller mitt driv är det fel på. Heja heja! Men idag har jag äntligen fått min vilodag och sovit mina härliga 12h igen. Haha. Vid lunch kom Mattias hem och vi åt tillsammans, sen dess har jag dragit igång en storstädning här hemma (behövdes för kanske en vecka sen..), varit och handlat och styrt lite inför midsommar. 
 
Bilderna är från härliga Budapest och när jag tittar på dem är det två saker som slår mig. 1. Jag borde kanske ha vågit hår till midsommar.. 2. VART är min hatt? Det kommer blir en sommar med hatt. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress