29 maj 2016

WAVES

Travel

 
 
 
 
Together in Nassau, Bahamas 
 
Jag måste säga att jag har haft en väldigt skön vecka ändå. Jag har tränat mångsidigt och varierat dansträning med cirkelfys. Dansat har jag gjort för Julia igen, modernt med Max Stone och en underbar balettklass för Eytan. I början av veckan var jag helt ledig från Åhlens  (tur i oturen att jag inte fick några jobbtider) och kunde utan att ha dåligt samvete ligga i parken och sola. Vardagslyx delux! Idag har jag jobbat och kom precis hem till lagad middag och en kramgo pojkvän. Alltså finns det något bättre i livet än att få dela det tillsammans med någon annan? Han är mitt allt! Vi har haft riktigt skoj i helgen också vilket jag ser framemot att berätta men nu ska jag fortsätta ge min sambo den tid han är värd. Vi hörs imorgon! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress