22 februari 2017

Snow again and again

General

 
Känner inte ni också att man börjar tröttna på all kyla och mörker.. Efter flera dagar med solsken och några plusgrader fick jag till och med upp hoppet om att våren var på väg men så vaknar man upp till snö idag ;) Vi är ju dock bara inne i februari så vi (jag) får nog hålla ut ett tag till dessvärre. Jag är bara så less på att de få ljusa stunderna passera så fort förbi och lägenheten känns som att den ständigt är upplyst av lampor. Det som också tär lite är att vintern får mig ur en svacka när det gäller att fota och inspiration. Hoppas på att det vänder snart!! 

Imorse flög vi ner till Kalmar!! Så härligt att vara hemma igen och idag har lunchat och haft en heldag med pappa. Till helgen ska vi på Bröllop. Fina Emma och Calle ska gifta sig och på fredag har vi Pre-Wedding Dinner att se framemot. Ska bli kul att få träffa alla från möhippan och resten av gästerna innan den stora dagen :) Ikväll ska pappa och jag mysa hemma, laga middag och kolla på film. Härlig onsdag på er! 


 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress