14 februari 2017

Travel around the world

Travel

 

 
 
 
Nu börjar känslan krypa i kroppen igen. Efter en näst in till outhärdligt långa vintern (som ännu inte är över..) vill jag inget annan än att möta solen och långa sandstränder. Jag vill ute och resa igen! Jag vill vara sådär förväntansfull och känna prirret i magen, nypa mig i armen och bli sådär upprymd över att vara påväg någonstanns. Mattias och jag har livliga diskussioner om vart vi skulle vilja åka. Vi har länge pratat om Sydafrika, vi skulle mer än gärna åka tillbaka till Kalifornien och upptäcka allting vi inte hunnit med. Europa lockar med oändligt mycket att utforska och när vill man inte åka till New York egentligen? Det är galet vad jag älskar att resa och jag ser så mycket framemot emot det. Det ska bli riktigt spännande att se vad vi bestämmer oss för!! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress