6 februari 2017

Week of training

Dance

 
 
Heej alla! Då var det måndag igen och jag har sovit så himla dåligt inatt.. Mattias flög till Kalmar igår och det beror till 100% på det, jag är riktigt kass på att sova själv faktiskt, haha. Jag kommer aldrig riktigt till ro, somnar sent och vaknar titt som tätt för att jag är rädd för att försova mig.. Jaja, jag är tacksam över att han kommer hem ikväll iallafall ;) I förmiddags var jag och tog klass för Jennifer Archibald, från NYC som är här i två veckor. Det kommer bli veckor med en lite mer rakare och hårdare, teknisk och utmanande träning vilket jag ser framemot. Januari drog verkligen igång med ett bra fokus och februari fortsätter med både gym och megaformer som komplettering till dansen också. Efter klassen drog jag till Mariatorget för att luncha med Elin och Tilda på Falafelbaren. Alltså såååå gott! Hett tips om ni inte provat det :) 
 
Ikväll hade jag både gym och dansplaner men jag tror inte att varken det ena eller det andra blir av. För vet ni, en kväll med min kärlek är precis vad jag behöver! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress