17 januari 2017

Bride to be

Party

 
 
 
Jag har en rolig vecka framför mig nu och de är jag glad för. I veckan har äntligen daglig träning dragit igång på Balettakademien efter juluppehållet så nu är det verkligen i full gång. Som jag har längtat efter att få dansa! I helgen börjar jag också repa för årets första dansjobbet, vilket glädjer mig så att jag spricker. Bakom mig har jag en I lördag i kärlekens tecken. Det var äntligen dags för möhippa för den blivande bruden Emma! En helt fantastisk dag som innehöll allt från pole dance, brunch och barndomsminnen till jacuzzi, drinkbord och quiz av minnen Emma gärna helst hade velat förtränga ;) Mot kvällen idag ska jag laga middag, hinna säga ett snabbt hej till sambon min innan jag åker vidare mot dansklass på House of Shape. Härlig tisdag på er! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress