9 januari 2017

Green Door

My Looks

 
 Heeej! Imorse ringde klockan och någorlunda rutiner är tillbaka som de brukar. Mattias är på jobbet och jag börjar inte min jobbvecka förrän imorgon. Pratade precis med Natta som varit på solsemester och hade den mest underbara nyheten om att hon och Rado förlovat sig!!! Så himla lycklig för deras skull :) Idag ska jag på lunch med Elin och Tilda och efteråt springa några ärenden. Framåt kvällen blir det träning! Hittade dessa foton på datorn också som helt fallit bort, haha. Jag bara älskar kappan som kommer från Mes Dames. Så himla klassisk och i perfekt nyans. 
 
Imorgon har jag ingen rolig dag framför mig. Vi ska på begravning och minnstund för Sven. Fantastiska Sven! Han kämpade så jävla hårt och dansade in i det sista men fan helvetes skit för cancer alltså. Det blir en tung dag..
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress