14 januari 2017

Mixed Snaps

Party

 
Så en ledig vinter i Stockholm spenderades en kväll med mina tjejkompisar. Det var både högljutt och god mat, en del pinsamheter och många skratt På dagarna började Mattias och jag träna tillsammans och har dragit igång en vit månad, därav har vi prövat på olika alkholfria drinkar. Mums! Jag började planera 2017 och bokade mitt första dansjobb för året. Jag passade även på att verkligen sova ut och äta lunch med flera vänner och gå på dagbio. En vecka av ingen stress och jäkla vad jag är sugen på att dra igång med allt som 2017 har att ge. Bring it! 
Natasha

Vad förvånad jag blev att Jossan plötsligt dök upp på bild! :) hade ingen aning om att ni känner varandra, kul! Världen är liten haha.

Svar: Världen är verkligen lite, haha. Jossan jobbar ju på Tiger så vi känner varandra genom Åhlens :)
Louise Hesselring

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress