6 mars 2017

Breaki

General

 
 
 
Strawberry Protein smoothie with fresh fruit and egg 
 
Började denna måndagmorgon med att sticka iväg till gymmet. Jag föredra verkligen att träna tidigt, det må låta lite klychigt men för mig är det bland det bästa sättet att börja dagen på. Kroppen kickas liksom igång och jag blir extra fokuserad resten av dagen. Win win! Nu ska jag snart hoppa på cykeln också och iväg till Balettakademien för jazzträning ;)
 
Igår bytte jag ut lazy sunday till audition-söndag för en kommande musikal på Malmö Opera. Spännande!! Mina nerver spelade mig ett litet spratt när det kom till sången (sen vill jag ju ha allting perfekt..) men koreografin kändes bra och jag hade superkul. Eftersom Wallmans inte gick hela vägen den här gången heller så är jag så vansinnigt taggad för det här. Det återstå att se, håll alla tummar! 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress