3 september 2017

SAN FRANCISCO IN MY ♥

Travel

 
 
 
 
CITY OF SAN FRANCISCO 
  
Äntligen! Efter mina sju dagar i sängen känner jag mig mycket bättre. Energin är tillbaka och jag har så mycket att se fram emot i veckan. Helgen har självklart varit toklugn och jag har bara sovit och kollat serier men igår kom min moster förbi på lite middag. Idag tog vi en (lugn) sväng med motorcykeln faktiskt och stannade till i Winterviken och tog en fika. Att det kan vara så härligt att få träffa lite människor igen ;) Drömmer mig tillbaka till San Francisco och allt och alla som vi stötte på där. Vi har ju varit där en gång tidigare men wow, jag får inte nog!! Det är en sån otroligt vacker stad som överträffade alla våra förväntningar även denna gång ♥
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress