3 januari 2018

Well hello 2018 !

My Looks

 
 
/ KAVAJ, H&M / T-SHIRT, BACK / KJOL, MANGO / SKOR, MANGO / VÄSKA, TORY BURCH / 
 
HEJ 2018 och hej till första dagen tillbaka som vanligt igen. Idag ska jag jobba på Åhlens igen efter nästan 2 veckor. Det ska bli riktigt roligt! Något jag längtar till ännu mer är när dansträningen sätts igång. Inte förrän om två veckor dra daglig träning igång men tills dess får jag underhålla mig på gymmet och redan nästa vecka börjar lite kvällsklasser, thanks god. Jag är så taggad på att få dansa nu! Vi kom hem igår eftermiddag och hann innan det blev kväll handla lite middag och packa upp. Måste komma ihåg att boka tvättid ;) Det känns skönt att vara hemma, komma in i lite rutiner och vardag igen. Kanske låter trist men jag gillar struktur, haha. Nu ska jag äta lunch innan det är dags att välja dagens jobbutstyrsel. Det är så roligt att kunna vara kreativ i så många olika miljöer - allt från dans och fotografi till text och som idag, kläder. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress