Här kommer ett sommarhej! Hoppas att ni har det bra och njuter av sommar, semester och solen. Jag tittar in här mest för att berätta att jag lever och säga att det är full rulle. Vår sista semestervecka bjöd på en massa skoj och varma dagar. NU däremot är dagarna fulla med repetitioner inför Operan Carmen. Jag är så lyckligt lottad som får jobba med alla dessa otroliga och fantastiska människor! Mitt huvud är fullt till bredden av information, koreogarfi och memorering av låtar. Det. Är. Helt. Fantastiskt. På måndag träffar vi hela ensemblen samt alla solister och fortsätter att sätta ihop världens häftigaste Opera. Ni vill bara inte missa den! Helgen tillbringar jag i Kalmar tillsammans med familjen. En mini weekend som ska firas med grillparty och uppladdning inför måndag! 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress