23 april 2017

Green Wall

My Looks

 
 
 
 
 
 
 Fur Jacket, Dagmar / Sweatshirt, Acne / Shirt, Gestuz / Pants, Zara / Sneakers, H&M / Bag, Malene Birger 
 
Heej, hoppas att ni mår bra! Den här veckan har jag kunnat kombinera klasser i klackar och jazzfunk med styrketräning. Innan jag fick schemat för jobbet satsade jag på träningen och mycket riktigt fick jag jobbpass andra halvan av veckan så det känns himla bra att kunna njuta av en söndagsförmiddag. I fredags stängde jag på Åhlens men lät inte det hindra mig från en Aw som började vid 21.30 (charmen med att stänga vid 21) En Aw som snabbt övergick till en mycket sen kväll. Jag mötte upp Lina och ett par tjejkompisar till henne och vi skålade för karriärer, kärlek och om livets alla upptåg. 
 
Vi har premiärat med motorcykeln också vilket var superkul men den bitande kylen vill inte försvinna. Den här våren alltså.. Jag trodde att jag skulle få lägga bort vinterjackor och den här pälsen för länge sen men den används fortfarande. Kanske det bästa köpet jag gjort och nu när jag fick tid på mig det blev så schysst att våga matcha den med färgstarka plagg. 
 
Nej nu är det dags att dra till gymmet! Jag ska låta Mattias testa mitt benpass med intervaller, han är måttligt sugen men taggad på variation och att utmana sig. Det ska bli så himla kul och jag är tacksam för att vi kan lära av varandra!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress