15 februari 2017

My Valentine

General


 
Idag har jag verkligen dansat! Jennifer höll sin sista klass i förmiddags och jag sprudlade av dansglädje. Efteråt satte jag mig på Pom och Flora. Egentid när den är som bäst och hur skönt är det inte att solen skiner och får alla människor att faktiskt tina upp lite. Jag såg flera stycken från fönstret som gick och smålog ;)
 
Igår var det ju alla hjärtans dag och jag måste bara få ge min fästman ( alltså wow, det känns lika ovant och underbart att skriva varje gång, haha) lite cred för vad han hade styrt med. Ingen av oss är särskilt skillade i köket och vågar inte riktigt sticka iväg i vår matlagning. Men igår blev jag bjuden på trerätters och rätter Mattias aldrig tidigare lagat. Alltså vilket kock jag har! En sån väldigt fin kärleksförklaring och jag är så lycklig för de snart 6,5 åren vi haft tillsammans!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress