28 juni 2017

Flower power

My Looks

 
 
 
Fotade den här looken för ett par veckor sedan. Ni får en sneek peek just nu men jag kan inte låta bli att nämna jackan som bara är ett sånt riktigt fynd från HM Trend. Älskar printet och att den är oversized med breda ärmar, me like! 
 
På tal om kläder. Eller rättare sagt, på tal om att ha för mycket kläder. Efter att för några veckor sen lyft ner två kartonger med sommarkläder och sedan gått upp med lika mycket vinterkläder började jag fundera lite över min konsumtion som visserligen har blivit mycket bättre med åren. Trots det är jag lika oroväckande lycklig för en helt ny garderob. Vilket som, dagarna därpå började det dyka upp lite sommarminnen och jag började ( tro det eller ej)  sakna vissa plagg som jag minns med mig att jag hade förra året.. De bekom mig inte jättemycket tills idag. Idag gick jag upp för att hämta ner den där jäkla kaftanen jag visste att jag hade glömt någonstans. Det visar sig att jag glömt en HEL KARTONG full med sommarkläder!! Alltså wtf. Hahaha. Vad ska jag säga? Min kärlek till kläder kommer nog aldrig att avta ;) 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress