3 maj 2017

SO GOOD

My Looks

Skinnjacka, H&M Trend / Skjorta, Carin Wester / Jeans, Mango / Väska, Mango / Sjal, Zara / Solglasögon, Ray ban 
 
Idag har jag redan hunnit med att ordna med lite grejer här hemma. Kassarna från IKEA har stått kvar i hallen sen helgen och mina kläder fortsätter att vara mer utanför garderoben än inuti.. Jag har även tränat teknik i klack för Malin Emmoth i förmiddags och efteråt tog jag mig en promenad hem i solen. Nu har jag precis slängt i mig lite lunch! Igår efter klass träffade jag äntligen Cec igen och vi drack kaffe i gassande sol. Helt underbart och väldigt mysigt att ses. Senare på kvällen hade Kenny öppen jazzklass på Epic och det var en fröjd att få dansa hans koreografi igen. Veckan har verkligen kickats igång bra! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress