12 november 2017

AFTERNOON SUN

General

 
 
 
Söndagförmiddag och Mattias och jag har slängt in första tvätten. Vi har en riktigt lugn dag framför oss, han är lite bakis och jag är mest trött efter veckan. Mitt fokus har varit uppdelat med jobb till en början och sen helt på träning. Jag har varit och kört på Becore hela veckan och de må kännas i kroppen men med en bra balans av protein och sömn så mår musklerna bra och jäkla vad stark jag känner mig. I fredags var Elin över på middag och vi drack cava och dammade av en och annan fotbollskommentar. När det var paus från Idol bytte vi till Svergie - Italien och skrek rätt ut när vi gjorde mål ;) Igår gästade jag en sväng på hemavdelningen på Åhlens och gick runt bland inredning, textiler och böcker. Det var bra härligt! Dagens projekt är att komma ut och gå en promenad samt att handla till en god söndagsmiddag. Kram på er 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress