3 april 2018

Saigon City

General

 
Påsken är förbi och vi har firat långhelgen i Stockholm med Mattias föräldrar. Och vilken helg det har varit :) Mattias och jag har startat dagarna med att nästan gå milen varje morgon och på långfredagen bjöd vi in till påskmiddag. På lördagen blev vi bjudna på den nyöppnade restaurangen L'avventura av Mattias föräldrar för att fira min födelsedag som varit. Riktigt god italiensk mat och jag smakade på en hummerpasta som var supergod! Det känns så skönt att våren börjar närma sig, förra veckan var vi i Kalmar för begravning och nu känns det som att jag bara kan blicka framåt. I veckan väntas dans och träning samt lite jobb på Åhlens. Idag har jag haft förmiddagen fri och mellan tvättarna har jag varit och gymmat. Efter lunchen ska jag nog ge mig ut på en promenad i solen. Tänk när även värmen letar sig hit, längtar så men en sommar breeze i februari som vi hade borde vara obligatoriskt varje år. Jag har ju inte visat så mycket bilder från Vietnam ännu men här kommer några och vilket äventyr det var! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress