8 mars 2018

Reflection

General

 
Så dem senaste veckorna har status på mig varit - orkeslös. Jag har gått från att vara glad, taggad och igång en hel dag till att när jag väl kommer hem andra dagar har jag mest bara velat sova. Jag har knappt orkat ta tag i saker och bloggen behöver vi inte ens prata om. Jag vill så mycket, men jag orkar inte. Efter att mormor gick bort för en vecka sen har jag bara fortsatt att köra på. Men vet ni, idag när jag vaknade kändes det bättre än vad det gjort på länge. Det känns som det lättade lite efter igår när jag fick sätta mig ner, andas och skriva. Imorgon kommer mamma upp till Stockholm också vilket kommer ge så mycket energi. En helg bara hon och jag och som vi ska pyssla om varandra med att gå på spa, äta gott och umgås ♥
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress