Dorothee Gilbert, Fashion Gone Rogue 
 
De två senaste veckorna har vi haft Jennifer Archibald, från USA i jazz. Den här veckan gick vi in på vår sista tillsammans. Det är första gången jag möter henne och jag är så tacksam för den chansen. Malaya var tuff men det är inget i jämförelser med det här. Våra klasser har nog aldrig varit så här intensiva och inte heller har vi hunnit att dansa såhär mycket tidigare. Vi lär oss olika kombinationer och fraser på några minuter, stilar blandas från fysisk modern dans med twistar av hiphop till ren teknik och jazzfunk. Vi har haft auditionträning och fått öva framför kamera. Jag menar ALLT hinner att hända på de här lektionerna och jag fullkomligt ÄLSKAR DET! Efter mitt feedback samtal idag är jag bara så taggad inför de två sista klasserna! 

 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress