Chanel Lipstick / Rodebjer Set / Iphone / Dior Perfume / Bare Minirals / Saint Lauren Bag /
Louis Vuitton Book 
/ Jennie-Ellen shoes / Jane Koenig / Charles and Keith Bag 
 
Jag kan inte riktigt förstå det men jag har precis stigit innanför dörren, kastat av mig alla grejer och slängt mig i soffan. Jag har äntligen kommit hem efter att ha jobbat 13 timmar i sträck på Åhlens!!! Det är verkligen sannslöst många timmar om man sätter det i perspektiv till vad man faktiskt hinner göra under en hel dag, haha.  Den enda orsaken var att vi hade personalmöte imorse och jag hade oturen att ha stängning på schemat ;) Men jag har överlevet dagen smärtfritt. Nu kunde jag inte låta bli att låta tankarna fara iväg och tänka att jag skulle unna mig något speciellt. Men vet ni vad, pengarna må bränna i fickan men jag har också upptäckt att det är en speciell känsla att kunna spara. Om inte så är det här en perfekt wishlist för julen som närmar sig med stormsteg! 

 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress