20 oktober 2015

Time flies by

General

 


Sneak peek 

Och så har det redan blivit tisdag! Jag hann med ett inlägg i fredags men sen dess har det gått i ett. Jag har haft en tokrolig helg på jobbet med klubbdagar och mycket kunder. På lördagskvällen mötte jag upp alla på avdelning hemma hos Caroline som bjöd in till fest eftersom hon slutar. Det bjöds på vin, chokladdoppade jordgubbar och tårta. Det dansades och skålades i mousserande! Så himla roligt att vi blev så många som kunde komma :) 

Annars har Mattias och jag fart runt på lite lägenhetsvisningar, lagat goda middagar, storhandlat, jag har lunchat med fina Cec och varit och tränat balett för Lee. Drog till något litet i knät idag, typiskt. Men det känns redan bättre så lovade mig själv att ta det lugnt ikväll iallafall.. Imorgon är det en ny dag! 

 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress