28 augusti 2016

A week ago

Dance

 


 Fotograf: Martin Hellstörm 
 
 Nu är det exakt en vecka sen jag kom hem från Dalhalla. Jag har haft några dagar att ta igen mig på, få smälta allt och inse att det faktiskt är över.. Sista föreställningen var något alldeles särskilt. Mycket känslor och glädje som for igenom hela kroppen. Det är på scen jag ska stå! Jag var rädd för att jag skulle känna viss panik över hösten nu när allting var över men jag har förvånat mig själv med att jag känner mig vädligt lugn och mest förväntansfull. Jag är riktigt sugen på att börja träna ordentligt om dagarna igen, utvecklas ännu mer och förhoppningsvis få kasta mig ut på auditions och dansjobb. I helgen har jag gigat på Cafe Opera och freestylat loss ordentligt med Branded! 
 
Nu ska jag ge Mattias all min uppmärksamhet, så som han stöttar och finns där för mig :)  Härlig söndag på er alla! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress