16 mars 2016

Flowers

My Wardrobe


 / Bomber Jacket, H&M Trend / 
 

Jag fick ett sånt härligt flow på mitt skrivande i förra veckan men så hade jag en sjukt intensiv jobbhelg och då försvann alla rutiner förutom att äta och sova, haha. I lördags efter jobbet dukade vi iallafall upp för mellofinal-kväll. Vi drack vin, åt ost, kex och hejade på alla vänner som dansade i finalen. Så grymma! När alarmet på söndagsmorgonen sen ringde förbannade jag mig själv om mitt beslut om att köra Becore innan jobbet. Jag måste vara sjukt beslutsam och en knutta överambitiös, för jag kom dit och gjorde ett riktigt bra pass. 

Så eftersom jag jobbade i helgen drog veckan igång med intensiv träning istället. I måndags fortsatte jag med balettklass för Lee och efteråt påbörjade Bianca sin jazzvecka. Vi har dansat jazzfunk så hela min kropp sprudlar! På kvällen sen tog jag mördarpasset som innebär tre timmar jazz med Kenny, jazzteknik som sen följer upp med jazzkombination. Så måndagen hann knappt avslutas innan träningsvärken kom smygandes och inte smyger den nu, den är extrem! 


 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress