26 oktober 2016

Engaged

Party

 
 
 
Det var det här speciella, fantastiska, ögonblicket som jag inte skrivit något officiellt om. Mattias och jag är FÖRLOVADE! Min bästa vän, sambo och nu mera älskade fästman. I Berlin firade vi sex år tillsammans men också hela 6 månader som förlovade. I Budapest för ett halv år sen gick Mattias ner på knä och friade med ring och ett hotellrum fyllt med buketter. Jag var mållös och hopplöst förälskad, i allt hoppande och skrattade (vem hade trott det? alltid trott att jag skulle gråta i floder, haha) fick jag fram ett Ja! Lyckotårar kom senare på kvällen när jag låg i sängen, tätt in till Mattias, när allt föll på plats och jag insåg vad som precis hänt tidigare under kvällen. Han kommer bli min! Vi har inte bestämt något datum för att gifta oss men jag längtar redan till vi står sida vid sida. Det skulle lika gärna kunna hända imorgon. Som jag älskar honom! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress