13 mars 2017

BACK

General

 
 

Det känns som det är söndag i kroppen för mig. Jag jobbade heldag på Åhlens igår så idag blev min vilodag istället. Förra veckan gick i redig träningsanda vilket resulterade i två till tre pass, om dagen!! Jag var som ett litet kraftpaket som gick från dansklass till gym till megaformer. Det är slitigt men också utmanande och kul att pusha kroppen till att bli ännu starkare. En träningsvärk som aldrig gick över men också ett lyckorus som aldrig slutade sprudla. Jag vet ju att jag valt rätt väg när jag älskar att träna! Framför allt skönt att få ut så mycket av ens "ledigtid" och efter mitt nederlag och återigen ett nej från audition (drama queen på den jag vet) känns det positivt att jag ha viljan att bli ännu bättre. 

Nu ska jag hoppa in i dushen och göra mig iordning. Ikväll har vi planer men nu tänkte jag ge mig ner på stan och strosa runt. En långpromenad i solen tackar man ju inte nej till. I eftermiddag kommer mitt hjärta hem efter att varit bortrest sen i fredags morgon, som jag saknat honom! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress