13 september 2017

WHITE W/ FLOWERS

My Looks

 
 
 
 
 
 
 
 
 
JACKA, H&M / SKJORTA, CARIN WESTER / BYXOR, MONKI / VÄSKA, WHYRED / SKOR, MANGO / 
 
Heej! Det känns som att klockan är 23 i min kropp. Herregud så himla ovan jag är vid att ställa klockan på 6.00 och börja dagen och jobbet tidigt. Men jag är ju morgonpigg så det fungerar bra ;) Efteråt cyklade jag direkt till Balettakademien och tog jazz för Zain. Hallelujah vad skönt det är att dansa! Innan klockan 14 hade jag alltså både jobbat och tränat, high five! 
 
Igår kom min lillebror och hans tjej Amanda till Stockholm också. Vi åt middag och hade en mysig kväll tillsammans och idag har vi hängt hela eftermiddagen. Annars så har mitt immunförsvar helt kapitulerat.. Låg hemma med feber i början av veckan igen. Alltså wtf? Har druckit massa ingefära och tryckt i mig vitaminer. Nu får det här eländet var slut ;) Nu ska jag se till att laga lite middag till Kim och mig och sen krama om Mattias som kommer hem senare efter en turbulent jobbresa till Dublin. Ha det gott! 

 

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress