14 juni 2018

Ray of sunshine

General

 
 
Sen vi sist sågs var det årets första glass som hade bockats av och jag kan säga er att det har blivit x antal glassar sen dess. Lagom till att kalendern slog om till maj kom även högsommarvärmen som ni alla vet och jag har varit mer utomhus än inne. Vilket jag nog inte varit ensam om ;) Vilka veckor det har varit med långa sommarkvällar, parkhäng med vänner, badat både en och två gånger (om dagen), uteservering och rosévin, dagsutflykt till fjäderholmarna och allt som sommaren har att ge men redan i maj. Jag mår bra med andra ord och något som sommaren ger mig är också ett lugn. Jag försöker ta det som det kommer och stressar inte upp mig i onödan. Dansa gjorde jag senast igår och det var så kul. Tids nog är jag på rätt plats och rätt tid för ett dansjobb och då ska jag ge allt och ännu mer!! Tills dess njuter jag av allt jag redan har och tränar till att bli mitt bästa jag. Nu väntar midsommar runt hörnet och vi ska ner till Kalmar och fira med vänner men innan dess hinner jag nog skriva några rader igen!  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress